6.12.05

Anekdota!



En el verano del anyo 95 mis padres y mi hermana la chika vinieron a verme a Londres. El ultimo dia kuando estabamos en la estacion Viktoria para koger el Gatwick Express al aeropuerto, el negrazo de la foto se nos acerko, mi madre se puso nerviosa y le dio por reirse, yo kreo ke nunka en su vida habia estao tan cerka de un negro, y menos tan grande. Lo ke keria el senyor es pedirnos si no nos importaba aparecer en una foto para publicidad de la linea de tren. Firmamos el konsentimiento y kual fue mi sorpresa ke despues del verano, kuando tuve ke volver a koger el tren en Viktoria para ir a trabajar me enkontre toa la estacion kon fotos de mi madre y asi me la pase el resto del invierno viendola por las manyanas antes de ir a trabajar. Mi padre ke es muy koketo etaba ofendido porke el no salia en el poster grande sino en el interior de un folleto donde estaban los horarios.